Sandale & Snih

27. června 2011 v 8:00 | Nadsena Nela |  Kanada
Nejdriv kratce o tom, jak bydlim, vcera jsem konecne vyfotila pokoj a vyhled z okna:

No a ted.. zazitky z Whistleru.. Rano budicek kolem pul osme, ale stejnak uz jsem byla vzhuru. Pak skvela snidane, Allison delala pancakes, livance. Na to si nasypem domaci musli, jahody, bily jogurt a takovou nejakou sladkou zalivku a je to moooc dobry. Pak jsem pobalila veci a vyrazila na kole do mesta. Zamkla ho u obchodu a hura na bus. Zaplatila jsem 7 dolaru, pry vikendova taxa, jinak je to asi 4,50 takze trosku palka na to, ze je to podle cedule 35 km. Do busu si clovek normalne muze vzit kolo a frci se do Whistleru ci kamkoli na bike, stejne tak lyze, prkno, zadny obaly netreba. A pobavilo me, jak nejdriv nastoupil biker a pak prisel kluk s lyzema v ruce :D Tohle misto je vazne sileny, da se delat v lete proste vsechno. Odjezd autobusu a ridic hlasi do mikrofonu, odkud vyjizdime a kdy budeme ve Whistleru. 30 minut na to jsme tam. Hura! Od A. jsem dostala listek na Peak to Peak lanovku. Je to nejdelsi a nevim jaka nej jeste ma, postavili ji tu u prilezitosti olympiady 2010. Nejak mi nedochazelo, co mam v ruce. Nejdriv jsem si dosla do turistickeho centra ve Whistleru, pro mapu a nejake info, co se tu vsechno da delat.. Nabrala jsem si toho vazne dost. No a pak hura na kopecky. Udivilo me, kolik tu bylo lidi. Vazne mraky. Do toho lyzari, snowboardaci, bikeri, mazec. Uplne parada. Dorazila jsem k dolni stanici lanovky. Bylo tu strasne moc bikeru, ale tech sjezdaru. Takze obleceni jak na rugby, helmy a uzasny kola na sjezdy. Predni vidlice obrovsky zdvih, dozadu posazeny.. asi takle to tam vypadalo...

Nasedla jsem do prvni kabiny a vyrazili jsme nahoru. Cestou jsem koukala, jak uzasne tady maji udelany ty sjezdy. Uplne raj. Proste to musim zkusit. Jinak to nepujde. Udelany stezky, klopenky, rampy, skoky.. Jen jsem valila oci! Dorazili jsme na vrchol. Peak to Peak lanovka spojuje dva vrcholy hor. Jeden je v pohori Whistler Mountains, druhy pres udoli v pohori Blackcomb Mountains.

A musim rict, je to neuveritelny zazitek. Az tady mi doslo, jakou pecku mi dala A. do ruky. Normalne to stoji asi 150 dolaru! Obrazky...
Takle to vypada na te stanici ve Whistler Mountains.

A ted uz cesta z jednoho vrcholu na druhy..

A hura na vrchol v pohori Blackcomb Mountains..

Tohle bylo pomerne ledove osvezeni. Jo, bylo to poprve, co jsem se prochazela po snehu v sandalich. Abych udelala nasledujici fotky, musela jsem se pro to obetovat. Jinak okoli restauraci a tak byl uz suchy. Jeden z turistu na me valil oci, kdyz jsem si vyklepavala snih ze sandali, trochu to studilo, co si budem :]

Ale ty vyhledy..

Stanice na strane v Blackcomb..

Srandovni byla cesta zpet na Whistler Mountains vrchol.. U nastupu do kabin byla cedule, kde se stoji fronta. Bylo tam par lidi a nejaci se este po mne pridali. Ale.. blizila se prazdna kabina a nikdo nas do ni "neuvedl", takze vsichni stali. Ten typek, co tam na to byl nekam odbehl. A tak jsem nezahalela a skocila do te prazdne kabiny. Ostatni turisti na me zirali :D Odjela jsem sama, uplne jen pro sebe jsem ji mela celych 11 minut cesty! Luxus :] Takze tak...
A ty panoraaamata :] Tam dole je Whistler..
Samospoust

A vyhled na druhou stranu..

Tak takle krasny to tam bylo. Fotek mam nespocetne, ale tohle je takova ochutnavka :]
Po prijezdu dolu jsem chvili obdivovala bajkery a jejich stroje a dost jsem jim zavidela a taky jsem si slibila, ze to prubnu a zkusim :]
Pak jsem koupila nejake pohledy a znamky. Pozdeji u posty jsem zjistila, ze jeste neskoncila stavka postaku, takze se pohledy budou konat az pozdeji. Skoda. Ale u schranky jsem se potkala s jednou slecnou a ta povidala, ze myslela, ze uz bude otevreno na poste, ze to slysela ve zpravach. Tak doufam, ze to bude brzy. Stavkuji, chteji vyssi platy.
Taky jsem si dala obed..

Mnam, byla tam zelenina, syr, slanina, olivy a samy dobry veci. Toulala jsem se mestem a dorazila na Olympijske namesti..

Jeste neco z mesta.. Mam tech fotek hafec, ale to az budu doma.

Pak se mi stala srandovni vec. Nic extra, ale sla jsem do drogerie a potrebovala jsem sprchac. No, tak koukam a zalibil se mi s vuni okurky od Dove, jeste v akci, nekup to :D Ale chtela jsem si k nemu cuchnout. Otevrela jsem nenapadne vicko a dala k nosu. Malicko jsem to zmackla, abych "vyhnala" tu vuni ven. No a samozrejme.. prskla jsem si to do nosu :D Uplne. Takze sranda. No, ale jo, vonelo to, vzala jsem ho. Pak jsem sla zase mestem a koupila si sic drahy, ale asi nejuzasnejsi nanuk na svete. Sedela jsem na zidce pred jednim obchodem a sel kolem pan a povida, jesi je to tak dobry, jak to vypada. Rekla jsem mu, ze je to jeste lepsi, nez to vypada..

Trosku odbocka, zaujaly me kanadske skolni autobusy, fakt jak ze stareho filmu. Kdyz nastartuje, dela to zvuk jako stoleta karosa :]

No a pak se to stalo.. potkala jsem HO a byla to laska na prvni pohled :] Ale budu se na nem asi ucit jak se zamilovat a opustit a pritom se netrapit..

Celkove se mi ve Whislteru neskutecne libilo. Byla jsem tam od pul jedenacte do pul seste a musim rict, ze bych se tam vydrzela courat mnohem mnohem dyl. Spousty obchodu se sportovnim oblecenim, kola, jidlo.. a vubec architektura uplne jina. Vsechno je nove diky olympiade. Spoustu jsem toho jeste nevidela.
No a dalsi vec, co me nadchla.. V tom turistickem centru maji spoustu letacku, brozur a vizitek se vsemi moznymi aktivitami, co se tu daji podnikat. Bajkovani, lyzovani, snowboard, hiking, kajaky, jizda na koni, ruzne lezecke kurzy, via feratta, ledovcove lezeni a pohyb na ledovci, lanove centrum.. A krom lezeni, ktere taky doufam ochutim a krom bajkovani, do ktereho se pustim, jen co me opusti boleni narazene kostrce a krom jezdeni na koni, ktere mam domluvene u sousedky.. Bungee jumping! Mamka radsi necte. Ale jo, uz dlouho me to lakalo a myslim, ze tady v Kanade to prijde na program :]
No a pak uz jsem se jentak probrouzdala mestem k busu. Vsechno v pohode, nalodila jsem se a frcela dom. V Pembertonu na me cekalo zamcene kolo, mimochodem, kdybych ho nezamkla, bude tam taky a bez uhony. Je to tu hodne bezpecny. Kdyz treba jedu s holkama do mesta a do knihovny, necham cely nas povoz s kolem i s vozikem venku a nic se nedeje. Parada. Pak jsem prisla domu, nadsene vypravela Allison a Andymu a holkam, jak jsem se mela. Supr den, musim rict! Uf a jsem rada, ze uz to mam dopsany. Achjo, ti vsichni cyklisti a kola vsude ve Whistleru me tak navnadili a tak provokovali.. uz se tesim, az to tu taky rozjedu :]
Zitra dopo me ceka hlidani holek a odpo zahrada.
See you!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.