Verpeilhütte podruhé

11. listopadu 2013 v 19:42 | Nelča s endorfinem v kapse |  Kaunertal
Ráno jsem se probudila a padal sníh, ale v údolí to nevydrželo. Zato nahoře zase přibylo. Po práci, kterou jsme skončili ve 12 hodin, jsme jeli s H. zařídit super Regionální kartu, kterou můžou mít jen místňáci, ale protože jsem tu nahlášená, tak i já. Takže mam za super cenu vlez až do konce září 2014 na různá lyžařské střediska, bazény, spa atd. Takže tradá, už můžu trandit na ledovec. Vyzjistím, zítra bych ráda jela po práci. Je tu teď u nás na návštěvě Goša - Polka, která teď žije ve Sv. Mořici. Je uplně super, tak se ptala, jestli nepůjdu zítra dopo, ale to mám práci. Leda by to nějak šlo vymyslet jinak. Mám chuť jít dolu alespoň z čási uklidit pokoje, co jsme nechali na zítra :) Že by toho třeba nebylo pak tolik :)

A dneska, teda jen, co jsme zařídili tu super kartičku, jsem se vydala znovu na Verpeil-hütte. Bylo to tam boží. Navíc od dopoledne svítilo sluníčko, to včera nebylo. Takže jsem během 10ti minut vystřelila z baráku, jen jsem šla jinou cestou tu první část do Verpeilalm. Pak stejnou, jako včera. A nikdo jinej tam zatím nešel, moje včerejší stopy byly dost zapadané novým sněhem, ale viditelné. Své dnešní dojetí snad ani nemusím popisovat, byloto krásný. Ale teda větší zima dnes, pěkně přituhlo. Nahoře jsem si oblíkla uplně všechno z batohu. Dokonce jsem si nezapomněla čepici, takže jsem byla šťastná. Dnes bych tam bez ní byla asi nešťastná. No a dolů jsem chtěla jít jinak, než jsem to dosud znala, takže jsem to vzala po té silnici, o které jsem včera tvrdila, že je pro německý důchodce. Byly z ní zas jiný výhledy. A výhoda je, že jsem mohla celou dobu dolu běžet. Je, a to sluníčko bylo čupr. Tak nějaký ty obrázky, foťák ukazoval docházející baterku, takže jedna z mobilu cestou nahoru, neb jsem foťák šetřila nahoru...

A pak už foťákem :)

Verpeil-hütte (2 025 m. n. m.)

Okolí chaty...

Cestou dolů....

Málem bych zapomněla.. mám tu nové teleskopické hůlky (a teda i víc věcí jsem nakupovala před odjezdem) a jsou naprosto parádní! Značka Komberdel (rakouská), já jim říkam Komprdel. Jsou lehký a prostě nej! :) Krásně jsem je včera a dnes poprvé vytáhla! Teď jen aby vydržely :)

Tak, a tady ještě cestou dolu (foceno mobilem) omrzlý stromek...

a tráva. To jen takový detail :))

Jsem asi magor, fotit zmzrlou trávu. Nojo, no. Tak zas příště!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.