Vyjížďka do Pfunds

31. března 2014 v 21:38 | Nelča |  Kaunertal
Tak, a konečně jsem se dohrabala přes resty ke dnešku. Těžko uvěřit, že přesně před týdnem tu byl bezmála půl metr sněhu - všechno zas rychle roztálo a taje dál.
Dnes jsem fakt, ale fakt unavená. Plazila jsem se na tom kole z Prutz nahoru do Feichtenu (nojo, je to přes 400 výškových metrů na závěr) a představovala si ten blažený pocit ve sprše, až se sebe smyju tu sůl a pak se najim :D Ani nevím, hlad mi nepřišlo, že bych měla až takový, ale docházely mi síly. Ale pomalu a jistě jsem tu :) Ale to předbíhám...

Po včerejší vyjíďce do kopců jsem si říkala, že bych se mohla "vyjet" na nějaké rovině. Takže jsem sjela přes Kauns klasicky do Prutz a pak se vydala proti proudu řeky Inn po takové hrozně známé cyklostezce. Samý asfalt, ale je to pěkný pokoukání. Tedy jsem jele Prutz (864 m.n.m.), Ried (876), St. Christina, Steinbrücken, Tösens (930), Tschupbach (949), Schönegg (941), Stein a konečně Pfunds (970). Říkala jsem si, že až dorazím do Pfunds, tak dam sváču, určitě bude na náměstíčku (jako často i jinde) fontánka s vodou, pohodička. Nojo, ale já v tomhle městečku, a to je trošičku větší, nenašla pořádně jakoby centrum - maj 2 kostelíky, uličky ouzký, že se občas nevleze cyklista s utem proti sobě. Ale tak pěkný, říkala jsem si. Zajela jsem tedy kousek za vesnici/městečko, že tam někde hodim dřep na lavičku, ale zrovna byla jen ve stínu. Tak jsem dřepla na trávu a doufala, že ji 5 minut před mým příjezdem nepohnojili. Hnojili to tam asi pak pro krávy - stříkali na to fakt "sra*ky" a bylo to na mnoha místech po údolí taky cítit. Ale asi dobrý, stejně jsem si chtěla vyprat. A kolem mě zrovna pak jel traktůrem s tim "hnojivem".

Takže jsem si dala dlabanec, namapovala cestu zpět - nechtělo se mi jet uplně stejně - a zase se vydala. Naplánovala jsem to zpátky tak, že jsem jela zprvu trošku do kopečka, pak se napojila na chvíli na stejnou a pak jsem se zas odpojila a jela jen lesní cesty zpět. A teda jsem nečekala, byla to fakt i zábava - a ne jen rovina :)

Přes řeku Inn..

Údolí Inntal.

Zapomněla jsem nějak Pfunds uplně vyfotit, tedy az z cesty zpět.
Tady z cesty pro pěší, super zpestření cestou zpět. Ne zdaleka vše se dalo jet... občas mi to spíš připomínalo šplhání do kopce a po schodech s kolem. Ale nahoře a cestou dolu to bylo fajn :))

Zastávka na "pláži" :) Zkoušela jsem samozřejmě máchat nohy a je to brutál studený. Nedá se v tom s nohou vydržet :D No a odtud jsem psala Astrid (z práce od Reggi), zda ji můžu navštívit v Prutz. Posledně říkala, at se někdy stavim, až pojedu. Hrozně se ted v práci nachechtáme - fakt je s ní sranda :) ... No a přišla kladná odpověd, takže jsem se pak u ní v Prutz stavila (samozřejmě bydlí na nejvrchnějším baráku uplně na konci ulice :D)

A ještě jednou přišlo cestou nečekané zpestření (podle mapy jsem čekala jen jedno). Tedy kousek prudce do kopce, aby se cesta vyhla skále nad řekou. A pak super poježdění nahoře a cestou dolů zpět k řece :)

Jak jinak, než lavička :D Tady je mají prostě všude - na každém výhledu, hezkém místě i nevýhledu. Blázni :)

Tedy to je z obrázků vše. U Astrid jsem chvilku poseděla, poveselila psa, popila, u toho jsme klábosily. A pak jsem se vydala na cestu zpět do Feichtenu. A furt jsem si říkala, jaktože jsem tak unavená, že to ani neni možný - byla jsem víc hotová než včera, a to jsem si říkala, že dnes to bude na pohodu na "vyjetí". A před chvílí jsem koukala na Google Maps a zjistila, že se asi nemusím divit. Do Pfunds jsem to měla malinko přes 30 km a zpátky s vkládanými malými kopečky i víc. A na závěr to šplhání se zpět do Kaunertalu :) Tedy něco mezi 60ti a 70ti km. A to člověk pocítí, takle na začátku sezony :) Jo, a taky jsem poprvé dojela na kole na druhou stranu mapy :D
Po dojezdu jsem musela dát bryskní sprchu a honem do banky (zase jsem tam dorazila 10 minut před zavíračkou), protože jsem potřebovala porichtovat něco v internetovym bankovnictví. Lámu si tu 3 dny hlavu, že mi nechodí potvrzovací sms a paní mi tam omylem nenapsala poslední číslici mého čísla. Tedy třikrát hurá, už to jde a jsem s bankou komplet zařízená :)

Na zítra jsem si slíbila, že po práci si budu číst knížku, umyju si kolo (zaslouží si to) a budu se opalovat :) To jsem na sebe zvědavá :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.