Květen 2014

Z českých luků a hájů

7. května 2014 v 7:40 | Nelča
Zdravím z Kadaně! Od příjezdu vůbec nezahálím a užívám si krásného okolí Kadaně. Cesta proběhla dost v pohodě. Nakonec jsem to zmákla. Ještě před odjezdem mě vzal H. na večeři s jejich rodinou a pak mě hodil na bus do Innsbrucku. Véča byla výborná, vaří tam podle tradičních receptů tyrolské kuchyně. Byli jsme v Zams.

Cesta autobusem utekla celkem rychle a o půl hodiny dřív, ted v šest hodin v neděli ráno, už jsme zastavovali na autobusáku na Florenci. Tedy nastala fáze prvního přesunu po autobusáku k úschově. Rozhodla jsem se nakonec si tam ty věci za ty hříšné prachy dát a jít se projít. Krosna na záda, batoh dopředu, kola zabalená v povlečení do levé ruky, krabici s kolem jsem táhla za sebou v pravé ruce - a sunula jsem se. Trošku jsem budila pozornost, ale nic dramatického. A pak jsem se vydala na procházku Prahou - z Florence přes Náměstí republiky, Staromák, ul. Pařížská, Letná (tam jsem si s mapou Kaunertalu a okolí sepsala TO-DO-LIST NA LÉTO, jako kam se chci v létě v Kaunertalu vydat na výlety), Hrad, kolem Rudolfina znovu na Staromák, Václavák, zkratka přes Masarykovo nádraží a Florenc. Stačilo. Na bus jsem došla akorát cca půl hoďky před odjezdem, tedy v 9 hodin. A? Autobus měl nakonec víc než 3/4 hodiny spoždění! Ale ono se to v tom celém čekání v Praze od 6 hodin ráno nějak ztratilo, hold jsme si počkali na zastávce. V Kadani mě vyzvedla má sestra milá a taxikem jsme se dovezly i s věcmi domů. A po obědě a nějaké té rozpravě jsem ulehla do postele ve 3 odpoledne a spala až do devíti! A pak chvilku vzhůru a znovu celou noc :D

PONDĚLÍ
V pondělí jsem se probudila ve čtvrt na 7, šla si poskládat kolo a pak zaběhat. Bylo krásně!
Podél Ohře Želinským meandrem.

Podemnou Želina..

Před barákem u nás.

A pak odpoledne po nějakém zařizování jsem se vydala na delší procházku/proběžku s Foxíkem :)

Nahoru na Úhošť

A panorama z vrchu...

Koně u Pokutic u Kadaně

ÚTERÝ
V úterý jsem vyrazila na koníky. Kolo mám v servisu, tedy jsem se rozhodla tam doběhnout - hoďka a čtvrt mě potěšila, čekala jsem to delší.
Vyjely jsme si s Jankem na Nechranky :) Bylo krásné počasí, totální pohoda!
Cestou ráno

A z vyjížďky :)

To tedy ochutnávka z českých luků a hájů v okolí Kadaně :)

Před odjezdem

3. května 2014 v 16:33 | Nelča |  Kaunertal
Tak. Je sbaleno a už jen odjet. Nejvtipnější bylo zabalit kolo. H. mi sehnal krabici - na oko vypadá jako ta, co jsem měla, když jsem letěla do Kanady, ale! Tahle je bohužel menší a je tedy bez šance, že se tam vejdou kola. To jsem zjistila až při balení. Jsem ráda, že tam je kolo :D

Takže jsem kola zabalila do povlečení a jedem. No co, no :) Jen je to komplikace. Mam krosnu, batoh, krabici s kolem a kola. To naráz nepoberu, ale nevadí. Přesouvat se budu jen trochu po Florenci, aspoň si mě lidi všimnou :D A třeba se objeví i gentleman.

Tedy hurá domů a "Kaunertale, uvidíme se!"!

Ilustrační foto z 8. února z procházky. Náš Haus :)

Ahoj doma!

Z ranního běhu

2. května 2014 v 7:23 | Nelča |  Kaunertal

Hezký den :)

1. máj

1. května 2014 v 16:05 | Nelča |  Kaunertal
První máj, lásky čas :) Doufám, že jste měli všichni hezký den! A ještě mu není konec :)

Nejradši bych tu psala, jak mě někdo políbil pod rozkvetlým stromem, ale nestane se tak. Dokonce, jak jsem zjistila, to tu ani nedělají - chudáci :)

Tedy první máj pro mě dnes znamenal nejdřív práci (asi hodinku a půl maximálně) - to bylo venku zataženo i pršelo. Pak se rozjasnilo a já si šla zaběhat. Než jsem šla, tak mi volal H., ať se podívám z okna za barák (jel kolem baráku autem, tak to viděl) - pásli se nám tam srnka se srncem. Pak tedy běh a pak jsme měly s Astrid domluvený oběd na rozloučenou. V práci už se nepotkáme, tak jsme šly na pizzu. A dezert jsme si zaplatily z 10ti eur, které jsme po různu za celou sezonu našly po pokojích nebo za vrácené lahve od piva, co jsme tam semtam našly :)

Tedy příjemný den. Teď jsem se vrátila a začlo pršet - přesně, jak to předpokládali Norové. Tedy asi strávím zbytek dne nějak v poklidu:)

Mám pár obrázků...
Srnky

A pár obrázků z proběžky...